Розробка назви, логотипу, фірмового стилю для компанії з доставки продуктів харчування додому (Україна, м. Суми).
Роботу розпочали з розробки назви. Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути тематичною, цікавою і незабутньою. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві SmartFood.
Назва утворена від слів:
Smart (англ.):
Food (англ.) - їжа, харчування; їжа.
Назва відображає розумну, швидку та тямущу доставку їжі.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і солідний образ, що відображає тематику роботи компанії.
Після детального обговорення різних варіантів Замовник затвердив наведений нижче логотип. Знак розробленого логотипу виконаний у вигляді смартфона (тобто замовлення послуги через телефон) та веселого пакету, що біжить, з продуктами харчування. Простий і зрозумілий образ одразу передаватиме тематику діяльності компанії.
Колірне рішення логотипу виконане в коричневому, зеленому, блакитному та жовтому кольорі.
Коричневий колір асоціюється з важливістю, авторитетністю, надійністю, впевненістю. Зелений у психології є символом м'якості та спокою, він заспокоює та створює відчуття гармонії та довіри. Блакитний – колір молочних продуктів та води. Жовтий - це колір дозрілого врожаю та сонця. Він викликає приємні відчуття та символізує рух, радість та оптимізм.
Шрифтове написання назви SmartFood розроблено дизайнерами нашої студії і виконане в строгому стилі.
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. Розроблений фірмовий стиль, виконаний у вигляді квадратиків класичної настільної скатертини-клеєнки (тематика продуктів на кухонному столі) доповнює логотип, створюючи єдиний та універсальний блок інформації. Основною відмінністю стилю є простота, строгість і запам'ятовуваність.
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98