ЗАМОВИТИ

Придумати назву логотип продуктовий маркет магазин Україна

Створення назви, логотипу:

Розробка назви, логотипу, фірмового стилю для продуктового маркету (Україна).

Роботу розпочали з розробки назви. Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути цікавою і незабутньою. Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів Замовник зупинився на назві MERSI.

Назва MERSI утворена від слів:

GRAND MERCI (франц.) - дякую.

MERCIFUL (англ.) - сприятливий.

Назва написана так, як чується при вимові і походить від відомого слова MERCI, що відображає подяку - з одного боку магазину, за покупку товару, а з іншого боку - висловлює розташування покупця: велике Вам спасибі за якісні та завжди свіжі товари!

Смачна назва, що викликає позитивні емоції.


До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і солідний образ, що запам'ятовується.

Після детального обговорення різних варіантів Замовник затвердив наведений нижче логотип. Знак розробленого логотипу виконаний у вигляді абстрактної фігури з листків та передає тематику натуральних та смачних продуктів харчування.

Пошук кольорового рішення для цього проекту виявився захоплюючим і дуже непростим. Ми перебрали багато поєднань кольорів і зупинилися на зеленому, помаранчевому та червоному кольорах. Зелений колір у логотипі відображає натуральність та природність продукції. Крім того, саме цей колір прийнятий у всьому світі, як найбезпечніший. Зелений у психології є символом м'якості та спокою, він заспокоює та створює відчуття гармонії та довіри. Помаранчевий – колір сонця, що відображає високу якість продукції. Він викликає приємні відчуття та символізує колір дозрілого врожаю, радість та оптимізм. Червоний колір логотипу відображає стиглі фрукти, інновації, стабільність та лідерство бренду.

Шрифтове написання назви “MERSI” розроблено дизайнерами нашої студії та виконане у строгому стилі.



Розробка фірмового стилю:

Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. Розроблений фірмовий стиль своїми елементами доповнює логотип, створюючи єдиний та універсальний блок інформації. Основною відмінністю стилю є простота, строгість і запам'ятовуваність.



Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98