Створення міжнародного бренду для автомобільних антигравійних та тонувальних плівок (Protective Films and Window Films, USA).
Роботу розпочали з розробки назви бренду. Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних брендів + вільний домен для сайту .com).
Асоціюватися з тематикою бренду та високою якістю продукції. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві BRAWIX.
Назва бренду BRAWIX утворена від об'єднання слів:
BRAVE (англ.):
BRAVURA (англ.) – відмінний.
Відмінна якість плівок, відмінний результат після обклеювання.
Закінчення від: WINNER (англ.) – переможець. Бренд лідер.
WINSOME (англ.):
Назва звучить суворо і серйозно, легко вимовляється та запам'ятовується всіма мовами.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і солідний образ, що відображає тематику бренду.
Після детального обговорення різних варіантів Замовник затвердив наведений нижче логотип. Знак розробленого логотипу виконаний у вигляді абстрактної фігури з прямокутних елементів плівки, створений на основі фігури оптичної ілюзії.
Колірне рішення логотипу виконано в чорному, білому та жовтому кольорі. Чорний колір асоціюється із силою, важливістю, авторитетністю, надійністю, впевненістю.
Білий – це колір відкритості, чистоти, вірності, свободи. Жовтий колір асоціюється з відкритістю, сучасним мисленням та відображає ефективність.
Шрифтове написання назви “BRAWIX” розроблено дизайнерами нашої студії та виконане у строгому стилі.
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. Розроблений фірмовий стиль своїми елементами доповнює логотип, створюючи єдиний та універсальний блок інформації. Основною відмінністю стилю є простота, строгість і запам'ятовуваність.
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98