Створення міжнародного бренду для торгової марки серії біологічно активних добавок (саплементів) чоловічого здоров'я.
Види препаратів:
1. Поліпшення чоловічого сексуального здоров'я, підвищення лібідо та потенції. Основна відмінність від препаратів типу Віагра – це 100% натуральний склад, без побічних ефектів: головний біль, підвищення артеріального тиску, почервоніння шкіри тощо.
2. Адаптогени природного та штучного походження, спрямованих на боротьбу зі стресом, покращенням якості життя, підвищенням імунітету.
3. Мультивітаміни.
Роботу розпочали з розробки назви бренду. Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути унікальною (тобто у світі не повинно бути аналогічних брендів + вільний домен для сайту .com). Дуже важливо закласти особливий зміст у назву торгової марки. Бажано використовувати скандинавську міфологію, щоб передати посил і розуміння цього продукту. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві WODINSON.
Назва бренду WODINSON утворена від об'єднання слів:
Wodinaz - одне із прагерманських імен Одіна. Один або Вотан (прагерм. * Wodanaz
або *Wodinaz; ін.-сканд. O?inn) — верховний бог у німецько-скандинавській міфології, батько і ватажок асів, син Бора та Бестли, онук Бурі – господар Вальхалли.
Назва WODINSON перекладається як «Син Одіна» - що символізує спадщину стародавніх традицій.
Якісна продукція з перевіреними часом рецептами.
Асоціації: першість, традиції, божественна заступництво.
До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простий у використанні і солідний образ, що відображає тематику бренду.
Після детального обговорення різних варіантів Замовник затвердив наведений нижче логотип. Знак розробленого логотипу виконаний у вигляді стилізації символу Valknut – рунічний знак, що зображує неможливе, немислиме переплетення трьох трикутників – трьох світів: Асгард, Мідгард, Хельхейм.
Валькнут — один із найважливіших символів у скандинавській культурі та міфології. Він є знаком самого Одіна та символізує його владу над незримими ланцюгами світу. Головне значення символу Валькнут у цьому, що він здатний керувати переходами між різними світами, бере участь у переміщенні душ у інші, незримі, світи. Як свідчать легенди, Валькнут знає про те, в який саме світ необхідно вирушити душі кожної людини.
Валькнут допомагає людям набути незвичайних здібностей і пізнати закони світобудови, відкрити завісу таємниці щодо кордонів інших світів.
У середині знака розміщено сонце - символ тепла, енергії та сили. Сонце символізує здоров'я, благоденство та радість, знання, королівську пишність та життєву енергію.
Колірне рішення логотипу виконане в чорному та жовтому (золотому) кольорі. Чорний колір асоціюється із силою, важливістю, авторитетністю, надійністю, впевненістю.
Жовтий колір асоціюється з гарним настроєм, сонцем, відкритістю, сучасним мисленням та відображає ефективність.Шрифтове написання назви “WODINSON” розроблено дизайнерами нашої студії та виконане у строгому стилі.
У рамках проекту було розроблено легенду бренду (brand story). Вона впливає на емоції та почуття, завдяки яким споживач віддає перевагу цьому продукту. Ці емоції зашифровані в історію бренду, його філософію та цінності, певні символи, що асоціюються з ним. Легенда – це прекрасна історія створення продукту, без наявності якої він залишиться лише рядовий торгової маркою. Легенда бренду – основа, де будується спілкування зі споживачем і позиціонування товару. Саме завдяки наявності клієнт завжди готовий платити більше за продукт.
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98