Розробка назви, логотипу та фірмового стилю для мережі магазинів продуктів харчування та побутової хімії за сумісництвом з кафе, де продаються переважно імпортні ексклюзивні продукти з Європи (Україна, м.Дніпро).
Міні-маркет з великим вибором продуктів: від солодощів до гастрономії (абсолютно всі категорії продуктів, включаючи свіже м'ясо), а також якісні засоби для прибирання будинку. Формат «магазинів біля будинку», магазини знаходяться у нових ЖК.
Роботу розпочали з розробки назви. Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути простою, зрозумілою, цікавою та легкою для запам'ятовування. Асоціюватись з тематикою магазину. Мовне написання – латиниця.
Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві Gastron.
Назва "Gastron" підходить з кількох причин:
Gastron (Gastronomy): слово "Gastron" коротке, воно відбиває гастрономічний характер бізнесу. Гастрономія – це найвище кулінарне мистецтво, що охоплює не лише приготування страв, а й вибір найкращих та смачних продуктів. Така назва може вказувати на вишуканість, елегантність та вишуканість вашого асортименту.
Широкий асортимент: слово "Gastron" асоціюється з різноманітністю продуктів харчування, від вишуканих гастрономічних страв до традиційних імпортних продуктів.
Професіоналізм та авторитет: назва справляє враження професіоналізму та авторитету серед клієнтів. Вона вказує на те, що бізнес спеціалізується на гастрономічних насолодах.

До розробки логотипу Замовником були висунуті наступні вимоги – простий у використанні і солідний образ, що запам'ятовується.
Після детального обговорення різних варіантів Замовник затвердив наведений нижче логотип, що складається зі знака у вигляді тістечка. Колірне рішення логотипу виконане в зеленому, білому та червоному кольорах.
Шрифтове написання назви "Gastron" розроблено дизайнерами нашої студії та виконане у строгому стилі. Для розшифровки діяльності прийнято використовувати в логотипі дескриптор “market”.
Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. В рамках замовлення було розроблено стандартний набір документів: візитні картки, пакет, етикетки для продукції та інше. Розроблений фірмовий стиль, що складається з орнаменту, доповнює логотип, створюючи єдиний та універсальний блок інформації.
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98