Розробка дизайну упаковки навушників Dual Driver Earbuds, модель - Immersive bass Q8 (Made in Hong Kong). Дизайн розробленої упаковки навушників підкреслює їх особливості (наведені нижче). Бренд INTALEO, створений нашою студією, є яскравим прикладом креативності, яка проявляється у дизайні його упаковки. Цікава, солідна, інноваційна та помітна упаковка завжди виділяється серед конкурентів та привертає увагу споживача завдяки продуманому та функціональному дизайну.
Таким чином, коли мова йде про те, щоб привернути увагу споживача, наша дизайнерська команда студії LogoMaster робить так, щоб упаковка доповнювала унікальний стиль продукту, що й сталося у разі упаковки аудіо-навушників Immersiv bass Q8 .
За допомогою сучасних графічних зображень, інтуїтивного проектування та унікального функціоналу ми створили зрозумілу та сильну мову, яка допомагає успішно продавати продукт та донести всі його переваги, а саме:
Dual drivers (у навушників два динамічні випромінювачі, на відміну від стандартних навушників, де зазвичай один).
Massive bass (у даній моделі один випромінювач має повний частот діапазон, другий же видає тільки низькі частоти. Завдяки цьому в звучанні навушників виходить набагато якісніші та насиченіші баси, ніж у інших брендів).
Noise-isolating (завдяки формі та типу навушників, оточуючі не чують музику користувача, і якість звуку при цьому не страждає через сторонні шуми навколишнього середовища).
Ergonomic plug (штекер навушників Г-подібний. Завдяки цьому, пристрій з підключеними до нього навушниками простіше та зручніше розташовувати в кишені, щоб провід не перегинався).
Mic & remote (мікрофон та кнопки управління розташовані в одному корпусі).
Сarry bag (до комплекту входить компактний і зручний футляр для зберігання навушників).
4 extra ear tips (у комплекті 4 додаткові амбушури. З урахуванням тих, що вже одягнені на навушники, виходить 3 комплекти: великі, середні та маленькі).
Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю -
наша улюблена робота!