ЗАМОВИТИ

Створення бренду SUPRA. Історія компанії. легенда бренду

Створення бренду SUPRA. Історія компанії. Легенда бренду.



Марка SUPRA з'явилася в Японії 1974 року. Це рік заснування компанії Sumio Nakamuro. Ринок вже був захоплений великими корпораціями. Що могла запропонувати нова, невідома фірма з лінійкою, що включає десяток моделей? За рахунок чого вона могла зробити свою марку популярною? Якість, доступність, новизна. Але важливий момент: якби реальність не відповідала заявленим цінностям, фірма довго не проіснувала, це очевидно.

Проте минуло кілька років — і техніка SUPRA широко представлена ??на світовому ринку. І ось уже масово туристичні автобуси в різних країнах оснащуються касетними автомагнітолами SUPRA, в будинках з'являються відеоплеєри SUPRA, телевізори SUPRA.

Всі роки компанія послідовно проводила у життя свою філософію, своє бачення: просто робити якісні речі. Це виявилося у багатьох аспектах.

Японський контроль якості

Японська ділова культура наголошує на взаємній відповідальності всіх працівників підприємства, їхньої особистої зацікавленості в успіху компанії. Співробітники приймаються працювати довічно. Вони не переймаються тим, що будуть звільнені, що залишаться без шматка хліба, що доведеться починати життя з нуля. Вони можуть спокійно та якісно виконувати свою роботу. Компанія ж, у свою чергу, не відчуває нестачі в грамотних фахівцях, прагне їх розвитку, розкриття їх здібностей та реалізації потенціалу – адже це безпосередньо допоможе самій компанії.

Інша особливість японського менеджменту у тому, що керівництво розташовується там, де й основне виробництво. Будь-які недоліки продукції виявляються та усуваються у найкоротші терміни, як і їх причини. Це правило неухильно виконується постійно існування торгової марки SUPRA. Неважливо, де розташований завод SUPRA – у Японії, Китаї чи будь-якій іншій країні світу. Працюватиме він суворо відповідно до внутрішніх стандартів компанії.

Японський контроль якості має на увазі виконання принципу "плануй - роби -перевіряй - впливай". Насправді це означає цілий цикл дій: визначення цілей, пошук шляхів їх досягнення, підготовка, навчання персоналу, безпосередня робота, перевірка зробленого, «робота над помилками». Зрозуміло, виробництво та менеджмент сертифіковані за всіма основними міжнародними стандартами, включаючи ISO 9000.

SUPRA зараз - цілий рік і для кожної сім'ї

Початок XXI століття відзначений черговим зльотом марки SUPRA. З'явилися GPS-навігатори SUPRA, повністю оновлена ??вся лінійка побутової техніки, аудіопристрої відповідають усім новим стандартам та вимогам ринку. Тоді ж логотип SUPRA з'явився на побутових кондиціонерах виробництва.

На даний момент заводи SUPRA випускають понад 600 моделей продукції. Фактично, за допомогою техніки Супра можна забезпечити повний комфорт у будинку: кухонні комбайни, хлібопічки та мікрохвильові печі, DVD-програвачі різних видів, телевізори, пилососи, праски та багато іншого. Окремі напрямки розвитку – техніка для автомобілів (FM-трансмітери, навігатори, аудіосистеми тощо) та кліматична техніка (побутова лінійка), тепловентилятори, електроконвектори, водонагрівальна техніка.


Замовити створення бренду в студії брендингу та графічного дизайну LogoMaster Studio
Ви можете за телефоном: +38 067 799-84-98.

Повна контактна інформація у розділі "Контакти".


Повернутися на сторінку "Легенди брендів"

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98