Поняття торгова марка є буквальним перекладом англійського слова trademark
- будь-який символ, слово, число, зображення чи конструкція, що використовуються виробником
або продавцем для ідентифікації своїх товарів та відмінності від однорідних товарів
інших юридичних чи фізичних осіб.
Торгова марка - це поєднання назви будь-якого товару (фонеми) та його графічного зображення (графеми).
Цивілізована торгівля, що виникла в 19-му столітті, запозичила принцип тавра у скототорговців, і виробники товарів з часом почали додавати свої імена до товарів, які вони виробляють. Хтось запровадив навіть спеціальні зображення та символи, щоб покупці могли простежувати походження та визначати якість цих товарів. Власне, так з'явилося, а потім і було узаконено поняття "торгова марка". Причому на початку XX століття торговими марками зазвичай були символи або зображення - було багато неписьменних, не здатних прочитати словесне позначення ТМ.
У сучасному світі компанія може мати лише один логотип, але при цьому вона може володіти необмеженою кількістю торгових марок, які часто називають "брендом", хоча це не зовсім коректно. Адже насправді будь-який бренд є торговою маркою, але не кожна TM - брендом, а стає ним тоді, коли комунікація товар-покупець конкретного товару стає значно сильніше та стійкіше по відношенню до аналогічних комунікацій товарів-конкурентів. Тобто. брендом зазвичай називають вже відносно добре відому споживачам і тому розкручену торгову марку, яка вже має певну частку ринку.
Розробка торгової марки - справа не проста і дуже відповідальна. Замовивши цю послугу у студії дизайну LogoMasterTM Studio (Київ, Україна), Ви отримаєте оптимальне співвідношення ціна-якість, підкріплена креативним дизайном та свіжими ідеями.
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98