ЗАМОВИТИ

ТЕОРІЯ ДИЗАЙНУ ЛОГОТИПІВ. Створити ефективний бренд. Київ, Україна

ЛОГОМАЙСТЕР ©

Якщо розбиратися в теорії дизайну логотипів, необхідно розпочати створення ефективного бренду (бренду, торгової марки). Якщо логотип успішний для туристичної компанії, то він не працюватиме для юридичної фірми. Це відбувається через різницю у потребах клієнтів. Фірмовий логотип, який несе в собі інформацію про ці очікування, привабить багато нових клієнтів, тоді як неудавшийся логотип може сильно нашкодити вашому бізнесу.

Логотип повинен відповідати запитам компанії та утримувати цільовий ринок. Логотип повинен бути пізнаваним та незабутнім. Він повинен бути добре застосований при обмеженій палітрі кольорів. Логотип повинен нести заряд емоцій, оскільки він уособлює загальне враження про компанії з боку майбутніх клієнтів. Якщо ви хочете висловити в логотипі стабільність вашої компанії, то вам необхідно створити такий логотип, який би викликав такі емоції у людей.

Наведемо основні засади створення логотипу.

Спочатку потрібно вибрати або розробити шрифт.

Потім необхідно визначитися з палітрою кольорів. Тут треба ознайомитися з теорією кольору, інакше ви можете неправильно передати потрібну інформацію, тому знайдіть годину та удосконаліть базу знань з цього приводу.

Потім подумайте про форми логотипу – гострі чи закруглені. Закруглені грані та гострі куті в логотипі можуть означати різницю між агресивним та інертним повідомленням.

Є кілька основних прийомів, які треба використовувати у процесі розробки логотипу, щоб зробити його не лише естетично приємним, а й гармонійним.

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98