ЗАМОВИТИ

Назва логотип для магазину виробів з дерева двері вікна паркет

Створення назви, логотипу:

Створення бренду для магазину виробів із дерева – міжкімнатні двері з масиву дерева, дерев'яні вікна, дорогий паркет (Казахстан, Алмати).

Роботу розпочали з розробки назви бренду. Основні побажання Клієнта були наступними – назва має бути простою, цікавою та легкою для запам'ятовування. Асоціюватись із тематикою діяльності компанії. Мовне написання – латиниця.

Після обговорення різних варіантів, Замовник зупинився на назві TerraWood.

Назва TerraWood походить від слів:

Terra (лат.) – земля, територія.

Wood (англ.) - дерево.

TerraWood – це територія дерева.

Магазин, де представлені: двері, вікна, столи з масиву дерева та багато іншого. Назва викликає асоціації з надійними та екологічно чистими столярними виробами. Назва створена з відомих слів і буде зрозумілою для всіх країн.

Асоціація слова під час вимови: висока якість, максимальний комфорт і надійність.


До розробки логотипу бренду Замовником були висунуті наступні вимоги - простотою у використанні і солідний образ, що запам'ятовується.

Логотип складається з назви торгової марки та знака у вигляді зрізу дерева. Шрифтове написання назви у логотипі “TerraWood” розроблено дизайнерами нашої студії та адаптовано під загальний стиль бренду.

Колірне рішення логотипу виконане в темно-коричневому та золотому кольорі. Темно-коричневий – колір землі, шляхетності, гідності та твердості. Золотий – колір сонця та лідерства. Відображає високу якість продукції.




Розробка фірмового стилю:

Особливу увагу хочеться приділити фірмовому стилю, який дизайнери студії пропрацювали досить ретельно. В рамках замовлення було розроблено великий набір елементів: візитні картки, фірмовий бланк, оформлення фото для Instagram, ручка, чашка та багато іншого. Розроблений фірмовий стиль, що складається з об'ємних елементів стилізованого зрізу дерева, підкреслює великий обсяг пропонованої продукції, доповнює логотип і створює універсальний блок інформації, що запам'ятовується.



Брендування фото для інстаграм:



Створення брендбука:



Розробка дизайну каталогу:

Розробка дизайну та верстка каталогу була виконана з урахуванням фірмового стилю бренду, описаного в бренд буку.

Каталог - це перелік товарів, які продає або виробляє підприємство, що супроводжується зображеннями та коротким описом, а також інформацією про умови купівлі (технічний каталог має більш детальний опис).

Розробка дизайну каталогу - вивчення інформації, складання структури каталогу, написання унікальних текстів, підбір і обробка фотографій. Наша студія при розробці каталогу розробляє кілька ескізних концепцій дизайну обкладинки та розвороту каталогу, для того щоб ви змогли вибрати найбільш підходящий дизайн, яким буде верстатись весь каталог.

Верстка - процес формування сторінок. Суть процесу — розміщення текстового та графічного матеріалу на сторінках або шпальтах, що відповідає певним технічним та естетичним вимогам та критеріям, за спеціальними правилами та вказівками замовника.

Після верстки каталогу та вашого затвердження, макет каталогу готується для друку (згідно з наданими технічними вимогами поліграфії), після чого файли каталогу передається вам для подальшого відправлення до друку.



Дизайн-макет оформлення автомобіля, Брендування авто:

Реклама на автотранспорті, інформаційне оформлення автомобілів - ефективний вид зовнішньої реклами. Рекламу на транспорті можна зарахувати до динамічної реклами. Брендування автомобіля – це ефективна реклама, яка привертає увагу багатьох людей. Наша студія дизайну займається створенням такої зовнішньої реклами – розробляємо макет оформлення автомобіля. Після друку плівка із зображенням логотипу та іншої інформації про компанію клеїться на поверхню транспортного засобу із застосуванням спеціального обладнання. Таким способом Ви зможете донести свою рекламу до більшості потенційних клієнтів. Завдяки брендуванню можна зміцнити репутацію бренду та красиво уявити населенню нову торгову марку.



Дизайн-макет зовнішнього оформлення магазину:

В рамках замовлення було виконано роботу з розробки дизайн-макета зовнішнього оформлення магазину. Вхідна група - це виконане в єдиному фірмовому стилі оформлення фасаду магазину та, по суті, його візитна картка. При розробці дизайну вивіски важливо враховувати, що вона має бути досить великою, щоб бути помітною і перехожим, і людям, які проїжджають у транспорті.

Фасад магазину - це його власний рекламний майданчик: він - і інструмент для залучення клієнтів, і частина іміджу торгової марки (бренду), і особливість, що відрізняє магазин від конкурентів. Наша студія розробляє дизайн-оформлення зовнішнього оформлення магазину будь-якого рівня складності, яке ефективно працює на Вашу цільову аудиторію та залучає нових Клієнтів.



Табличка перед входом:

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98