ЗАМОВИТИ

Створення логотипу для кафе, ресторану, бару, кондитерської, пекарні

Створення логотипу для кафе, ресторану, бару, кондитерської, пекарні є одним із найскладніших завдань при розробці брендового стилю закладу. Відомо, що розробка логотипу – складне, цікаве та трудомістке завдання. Необхідно щоб логотип відображав філософію вашого бізнесу, був цікавим і незабутнім.

Фірмові логотипи сприяють розвитку в галузі маркетингу та просування вашого бренду. Розробка логотипу досить важлива, оскільки він використовується у зовнішній рекламі (вивіска), оформленні екстер'єру, інтер'єру, в різних маркетингових кампаніях, і тому він має бути привабливим і незабутнім, а також сприяти обраній маркетинговій стратегії закладу. Насамперед, логотип має бути легко впізнаваним. Необхідно, щоб він був дуже привабливим та відповідним чином представляв образ та філософію закладу. На нашу думку секрет успішного логотипу полягає в тому, щоб людина, яка бачила логотип хоча б один раз, могла з легкістю намалювати його основні форми на папері. Таким чином, розробку будь-якого логотипу варто починати з начерків олівця на папері - ескізу логотипу.

Приклади наших робіт з розробки логотипу для кафе, бару, кондитерської, пекарні:



Дивитись усі роботи

Створення дизайну логотипу закладу необхідне і надає особливу важливість для виконання, оскільки потрібно бути обізнаним про ті елементи, які в першу чергу повинні бути відображені у вашому фірмовому логотипі. Наприклад для італійського ресторану – можна використовувати кольори національного прапора, відомі споруди в Італії – такі як Пізанська вежа, руїни Колізею, героїв оповідань та повістей. Для рибного ресторану використовують рибу, море і т.д. Для суші бару - японську кухню, самураїв та інше. Для французької випічки - форму круасану, кухаря, Ейфелеву вежу тощо.

Розвиток цього сегменту бізнесу сприяв тому, що кількість таких закладів розвивалася неймовірними темпами, що згодом призвело до запеклої конкуренції. У подібних умовах скаженої конкуренції наочні, барвисті та привабливі логотипи можуть допомогти закладу досягти намічених цілей – залучити велику аудиторію клієнтів. Необхідно правильно прикрасити логотип. Багато ресторанів та кафе використовують стандартні, звичні для цього виду бізнесу кольори: жовтий, зелений, бардовий, червоний, бежевий, коричневий. Під час створення логотипу потрібно погратися з кольоровою гамою.

Якщо вивчити існуючі логотипи для кафе, ресторанів, барів, можна говорити про те, що всі використовують різні прийоми при створенні логотипу, і говорити про якусь закономірність дуже складно. Наприклад, одні посилено граються зі шрифтами, хтось намагається проявити креативність і пов'язати зображення логотипу з назвою закладу. Інші проробляють заголовну букву закладу, представляють її у вигляді ложки, виделки, ковпака кухаря та інше. Можна з упевненістю говорити, що їх усіх логотипів неможливо виділити якусь одну тенденцію, усі створюють та розробляють логотипи у різних стилях, манерах виконання, з різним смисловим навантаженням тощо.

При створенні логотипу та фірмового стилю для вашого закладу, особливо важливо пам'ятати, що візуальна дія відіграє гдавну роль у тому, щоб зробити логотип популярним і пізнаваним «на вулиці». Логотип має бути привабливим та викликати почуття довіри у клієнтів. Таким чином вони пам'ятатимуть про вас, і обов'язково прийдуть сюди ще раз і переведуть із собою друзів.

Правильний логотип повинен справляти тривале враження і змушувати згадувати саме ваш заклад. Для того щоб досягти успіху в запеклій ринковій конкуренції в сучасних умовах, логотип повинен укласти в собі такі характеристики, як: унікальний дизайн, вразливий образ, слоган, що запам'ятовується, неповторний колорит (якщо це фішка закладу) - для того, щоб ваш бізнес розвивався і процвітав .

© ЛогоМайстер

Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98