У розробці назви продуктів на перший план ставляться переваги цільової аудиторії, тобто потенційних покупців.
Що це означає?
При виборі назви потрібно керуватися не менеджментом, а маркетингом, тобто продажами та смаками споживачів.
Можна використовувати топоніми. Вони добре працюють, вказуючи на регіональне походження продукції, і викликають більше довіри, ніж абстрактні слова.
Можна використовувати прізвище виробника (або його модифікацію) у назві товару. При цьому абсолютно необов'язково, щоб прізвище чи персонаж були реальними. Цей прийом свідчить про унікальність товару, що він авторський. Споживачам завжди приємніше купувати авторський продукт, оскільки він наводить на думку про персоналізований підхід.
Назва товару має дозволяти надалі створити відповідний візуальний ряд, зокрема рекламного персонажа.
Якщо вам потрібен якісний неймінг товару, з урахуванням усіх описаних вище критеріїв, то замовте його зараз у нашій студії. Професійні маркетологи студії створять ідеальну назву для вашого продукту. Ціна розробки назви наведена нижче на цій сторінці.
Замовте розробку неймінгу, брендингу та логотипу в студії LogoMaster для Алмати, Казахстан прямо зараз – не відкладайте створення та розвиток бізнесу на завтра!
Розробка назви
Неймінг
Пакет "Казахстан"
Розробка 5/10/20 унікальних назв, пояснення про походження для кожного.
Попередня перевірка назви на унікальність за базою торгових марок.
Додатково розробка 1/2/5 нових назв у випадку, якщо запропоновані варіанти не підійшли.
100% передоплата, термін розробки: 2 дні.
Ціна: $150 (за 5 назв) $250 (за 10 назв) $350 (за 20 назв)
Неймінг
Пакет "Міжнародний"
Розробка 10 унікальних назв, пояснення про походження для кожного.
Попередня перевірка назви на унікальність за міжнародними базами торгових марок.
Додаткова розробка 5 нових назв у випадку, якщо запропоновані варіанти не підійшли.