Дизайн логотипу для юридичної фірми, адвоката має відображати основний напрямок діяльності роботи – юридичні послуги. Логотип є базою, навколо якої буде побудовано весь майбутній стиль та зовнішній образ юридичної фірми.
Логотип є особою фірми або людини (адвоката), яка, як правило, визначає початкове розташування або довіру до неї (до неї). Грамотно створений логотип повинен виконувати такі функції: розрізнювальну (дозволяє відрізняти одну компанію від іншої), статусну (показує якість юридичних послуг), естетичну (підвищує візуальну цінність послуги), маркетингову (підсилює послуги компанії).
Створення логотипу є базою для розробки такої важливої візуальної характеристики компанії або адвоката, як фірмовий стиль. Інші елементи фірмового стилю, такі як – колірне рішення, шрифт, графічні матеріали будуть допомагати та посилювати надалі в свою основу те, що на початковому етапі створення допомогла врахувати грамотна розробка логотипу.
Спробуємо виділити основні етапи під час створення логотипу юридичної фірми чи адвоката. При цьому дуже важливо звернутися до професіоналів зі створення логотипів – краще до спеціалізованих студій, таких як LogoMaster® Studio.
Перший етап.
Дуже важливо на першому етапі продумати та визначити основні напрямки роботи юридичної фірми. Для цього розробляється візуальне зображення, яке найбільше правильно відображає послуги. Відомо, що часто використовують такі візуальні юридичні атрибути як феміда, ваги, магістерська шапочка, щит, перо. Феміда - грецька богиня правосуддя, що символізує найвищу цінність права. Аносказально: сама Феміда – закон; ваги – справедливість; меч – покарання; пов'язка на очах - неупередженість.
Другий етап
Робиться огляд логотипів у конкурентів. Також аналізуються інші логотипи юридичних фірм – наприклад західних компаній. Після чого створюється кілька ідей для логотипу, з яких вибираються найцікавіші. Після цього розробляються дизайни самих логотипів. Тут головне не кількість, а якість.
Третій етап
Логотипи розглядаються Замовником, відбувається обговорення. Далі відбувається доопрацювання логотипу – доти, доки він не повністю задовольнятиме керівників компанії та здоровий глузд. Важливо перевірити, як виглядатиме логотип у роздрукованому варіанті в різних масштабах, і т.д. Після затвердження логотипу можна переходити до розробки різних елементів фірмового стилю.
Вигляд логотипу багато в чому визначає початкове ставлення до нього з боку клієнтів юридичної фірми. Для унікальності та можливості подальшої реєстрації ТМ логотипи роблять складними – складаються з кількох складних фігур, елементів, шрифтів тощо.
Адвокатська фірма
Ребрендінг
Юридична фірма
Логотип | Фірмовий стиль
Адвокат
Логотип | Фірмовий стиль
Юридична компанія
Логотип | Фірмовий стиль
Сергія Пагера
Логотип | Стиль | Брендбук
Богдана Устименко
Логотип | Слоган | Стиль | Брендбук
ATTORNEYS AT LAW
Логотип | Фірмовий стиль
Юридична компанія
Логотип | Фірмовий стиль
ATTORNEYS’ ASSOCIATION
Логотип
Об'єднання адвокатів
Логотип
Адвокатське бюро
Логотип
Адвокат
Логотип | Стиль
Адвокат
Логотип
Адвокатське об'єднання
Логотип | Стиль
Attorneys
Логотип | Стиль | Брендбук
Attorneys’ Association
Логотип | Стиль | Брендбук
Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!
Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98