ЗАМОВИТИ

Неймінг у Києві



Дослідження, проведені нещодавно у США у сфері малого бізнесу, показали, що створення назви компанії – найбільш складний момент, з яким стикаються сучасні підприємців. Питання вигадування назви для нового продукту стає кудись більш проблематичним, ніж саме виробництво. А українські маркетологи визнають, що найскладніше придумати назву для косметичних продуктів, кави, чаю, морозива та соусів.

Етап розвитку ринку, коли назву нового продукту, послуги чи торгової марки вигадували самостійно власники чи співробітники компанії, тобто люди, які не мають достатнього рівня професійної підготовки для вирішення таких проблем, давно позаду. Нині процес розробки назви торгової марки – окрема галузь бізнесу. Вибір успішної назви продукту вимагає розуміння сучасних технологій, знання специфіки ринку, професійного підходу до питання.

Ім'я торгової марки є невід'ємною складовою її фірмового стилю і відіграє першочергову роль у створенні образу компанії.

Існує кілька методик, згідно з якими можна вигадувати назву компанії, товару та послуги, виставкового центру, магазину або житлового комплексу, кафе або ресторану, а також підібрати псевдонім, назву для газети чи журналу. Назвою може стати неологізм - вигадане слово, що не існує в жодній мові світу (Наприклад, Pepsi). Часто ім'я бренду – складно скорочене слово (Укргазбанк) або абревіатура (МКС).

Класичний приклад із підручників з маркетингу – історія створення назви Pentium. Розробка імені тривала майже три місяці. За цей час фахівці вивчили довідкові матеріали з хімії та кулінарії. У результаті з'явилося слово Pentium, корінь якого - "Pente", що означає "п'ять" - натякає на п'яте покоління процесорів. Суфікс "um", аналогічний суфіксам у назві хімічних елементів, вказує на те, що процесор - це інгредієнт у складі іншого продукту - комп'ютера. Лінгвісти зробили висновок, що поєднання I-U-M викликає асоціацію з чимось невеликим і дуже потужним. Компанія-розробник вважає ім'я Pentium є однією з найвдаліших своїх знахідок.
Розробка логотипу, створення логотипу, створення фірмового стилю, розробка фірмового стилю - наша улюблена робота!

Отримайте консультацію
зручним для Вас способом!

Швидко Вам відповімо або дзвоніть:
+38 067 799-84-98